Fantastiska helg!

Trots att jag inte skrivit här på evigheter så finns det varje dag några stackare som tittar in här!
Så nu ska jag skriva ett inlägg så ni slipper bli besvikna åter igen ;)

Denna veckan har vart awesome! Tv-kväll, träningar, middag och fika på stan, bio, fest och filmkväll har bl a hunnits med! :) Jag får väl erkänna att jag inte direkt prioriterat plugg nu men tentan är godkänd vilket är himla skönt!

Nu måste jag verkligen lägga mig..Imorgon kommer älsklingen hem! :D Han har vart iväg på hemvärnsövningar sen i torsdags...

Väldigt kort blev det här men kanske skriver mer en annan dag ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, men det var en fantastiskt bra helg så det är ju inte så konstigt ;) Hatar att blogg.se inte vill tala om för mig att jag fått en kommentar, det är förklaringen till att jag inte besvarat den.

2011-05-20 @ 22:54:00
URL: http://lisalinneaa.blogg.se/
Postat av: julia

Kolla gärna in min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag :) kram

2013-01-19 @ 14:36:18
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0