Tjejkväll!

Bloggen har vilat ett tag som ni kanske märkt. Någon? Nähä ingen som saknat mig? How rude.
Nu fick jag iaf lite blogglust igen. Får se hur länge den varar :P

Idag har det varit en bra dag! Vi fick besök på eftermiddagen av pappa, min farbror och farfar som kom hit på en fika. De var bara här en timme eftersom de skulle på hockey på kvällen, men det var trevligt iaf!

Tjejkväll har denna lördagskväll bjudit på. Jag, Micha, Cissi och Bettan var på mysiga restaurangen Frost och åt supergod (och superdyr) mat och drack vin och varsin drink :) Efter det var vi på bio och såg Min låtsasfru. En må-bra film :) Riktigt skoj och mysig!

Robin hade nästan somnat när jag kom hem..Jag ska nog med lägga mig. Om ett tag :P

Hoppas ni alla har en bra helg!




Bild från förra lördagen. Tjejerna som var med ikväll (utom Emelie till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0