Hundabstinens

Idag är det hemmaplugg som gäller. Känner inte att jag är så himla effektiv idag men det har jag varit många andra dagar så jag tycker jag förtjänar att ta de lite lugnare en stund :)

Idag är det semmeldagen och detta ska firas med semlor (förvånande?) ikväll hos Micha :)

Handla mat ska hinnas med innan det också. Men först plugg några timmar till!


Just ja! Tänkte jag skulle berätta. Jag har numera fem "lånehundar". Detta innebär att jag får låna flera grannars hundar typ när jag vill och ta med de på promenader. Det är en labrador, en cavalier king charles och tre papillon :) Jättegoa!

Men! Jag har INTE gett upp drömmen om att vi en dag ska kunna skaffa oss en egen hund! Vi vill absolut helst ha en beagle, eftersom det är en mindre jakthund som oftast är väldigt snäll :) Men pga min dumma allergi så måste jag träffa någon sådan hund så jag märker hur/om kroppen reagerar. Tänkte därför se om ni kan hjälpa mig! ;) Någon som har eller vet någon beagle i eller i närheten av Kd? :)








Beagle på alla tre bilder. Visst är de hur söta som helst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0