Summering av lovet!

Nytt år - Nya möjligheter ;) Kanske kan jag ta tag i bloggen i år? Tveksamt. Men det märks ;)

Jag tänkte iaf berätta en del av det jag pysslat med under detta HÄRLIGA lovet:

* Fikat med Emily och Becca.
* Storstädat lägenheten inför jul.
* Haft besök av mamma, pappa och mormor och bjöd dem på smörgåsar med julskinka.
* Gjort massa julgodis med mamma, Robin och Markus.
* Julpyntat huset hemma i Åmål.
* Ätit MASSA mat!
* Firat jul med Robin hos Cissis familj och sedan i Mellerud med min släkt.
* Firat ett år som förlovade med god mat på Hörnan.
* Spelat spel med Robins släkt.
* Varit på Näl och hälsat på söta faster som blev riktigt dålig. Shit så rädda vi blev! :S Men nu mår hon mycket bättre! :)
* Mellandagsrea i Kd med mina goa klassisar Stina och Johanna.
* Hälsat på Stina i Säffle.
* Hälsat på hos Marie och träffat hennes söta barn och hund.
* Firade nyår med middag hos Persons och sen fest i källarn i vårt hus. Fick även träffa Lisa och Terra vilket är alldeles för sällan. Himla trevlig kväll var det!
* Varit superförkyld och haft en mage som krånglat då och då :(
* Middag hos mormor och även hos farmor och farfar med massa släkt.
* Pluggat några dagar på uni med Jenny.
* Festat hos Cissi med utgång på Nöjes där Sidney Samson dj:ade.
* Kalas hos Anna (pappas kusin) i Karlstad.
* Bjudit mamma, pappa, farmor, farfar och Mikael (min farbror) på tacos i vår lägenhet.
* Haft en utekväll med älskling där jag bjöd honom på finrestaurang (hans 25-års present) och sedan tog vi några öl/glas vin på den irländska puben Leprechaun. Sjukt lyckad kväll!
* Överraskningsfest för Becca som fyllt 25 år! Firade henne i Åmål med tacos, tårta, alkohol, paket, spel och massa prat och skratt.


Som ni ser har jag hunnit med en hel del under dessa tre lediga veckor! Riktigt välbehövligt har det varit att få njuta av att vara fri att göra annat än massa plugg! Jag har verkligen prioriterat att umgås med nära och kära. Tack alla fina människor som finns i mitt liv! <3

Imorgon börjar skolan och seriöst tentaplugg...yaay..

Kommentarer
Postat av: Bex

Oj oj, jag tror att du får nya titeln som Duracell, Maries gamla titel från förr. ;)

Tack igen för du kom, söööta du! <3

2011-01-10 @ 12:16:47
Postat av: Hanna

Japp visste du inte att duracell är mitt andranamn? ;) Haha det var bara kul! :D

2011-01-10 @ 15:06:08
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Josefine

jasså ? :) den var faktiskt jättebra ! ganska otippad eller vad säger du ? :D

2011-01-14 @ 11:01:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefin

hehe, ja det är klart, vissa är ju lediga typ jämt ;) vet inte riktigt vad som händer i helgen faktiskt, det blir lugnt och skönt ! :) vad ska du göra ?

2011-01-14 @ 13:56:47
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0