Blow award


Fick en Blog award (?) av Karro och i detta priset ingår det att berätta 7 saker som ni kanske inte visste om mig:

1. Jag är en hönsmamma och oroar mig onödigt mycket över mina nära och kära.

2. Jag gör listor för typ allt och skriver upp allt som ska göras. Då känner jag att jag har koll på läget och då känns det lättare att fixa allt sedan.

3. När jag var liten kallade jag mig själv för ”kojjemaja” när jag var lite busig. Än idag använder pojken det smeknamnet då och då...

4. Jag älskar att ordna fester/filmkvällar/tjejkvällar och liknande där man får planera vilka man ska bjuda och förbereda med gott att äta.

5. När man är med mig behöver man inte oroa sig för att glömma kvar något eftersom jag alltid måste kolla flera gånger så inget är kvarglömt.

6. Tuggade tuggummin äcklar mig extremt! Fattar inte varför folk måste lägga/slänga de överallt..:S

7. Jag är väldigt höjdrädd, men bara i vissa situationer. Jag får till exempel svindel av att klättra på stegar eller gå balansgång om det är långt ner till marken. Men jag tycker inte det är någon fara att flyga eller åka karuseller, alltså där man sitter fast.

 

De som vill får gärna ta emot detta priset men tycker iaf att Katrin, Malin, Micha, Lisa A, Becca och Lisa J. ska göra detta! ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, det tycker du :p 7 saker är ju mycket ju, om jag kommer på nåt kanske... ;)

2010-09-21 @ 10:25:51
URL: http://lisalinneaa.blogg.se/
Postat av: lisatherese

Vet inte om det var mig du menade, men nu har jag iaf skrivit sju sanningar ;)

2010-09-24 @ 15:07:10
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Bex

Vet inte om det var mig Becca, men jag kör på. Kraaaaaam!

2010-10-17 @ 12:30:37
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0