Back on track!

Mycket händer i mitt liv så bloggen har inte precis prioriterats som ni nog märkt ;)
Skolan har dragit igång med allt vad det innebär: massa plugg, umgänge med klasskompisar och andra vänner, filmkvällar, fester osv osv. Jag tycker det är himla skönt med vardag igen faktiskt:)

En del besök på både sjukhus och vårdcentraler har det även blivit och om jag har tur och det går som jag hoppas så kommer knölen snart att vara läkt och jag slipper operation. Håll tummarna är ni snälla! Magen är även under utredning kan man säga. Läkaren tror ganska säkert att det är IBS jag har och jag har fått nya mediciner för det. Det har känts ganska bra någon vecka så jag hoppas jag slipper mer krångel nu ett bra tag!
Annars har jag fått tillbaka min energi och det märks kan jag säga. Jag har återgått till mitt vanliga liv som jag trivs med, dvs att flänga runt och göra en massa saker hela tiden :)

Idag har vi varit på kalas i Åmål och firat Lina (Robins syster) och Sandra (Cissis syster). En massa gott fika och tårta bjöds det på.
För min del har kvällen bestått av att greja i lägenheten och sen grina till den sorgliga men söta filmen I am Sam ;)

Pojken sover sen länge så jag ska med krypa ner i sängen nu.

Ska försöka (!) uppdatera snart igen :P

God natt

Kommentarer
Postat av: Jossan

åh tack hanna ! :)



jo det känns jättebra, har hittat massa fina människor att umgås med så jag slipper känna mig ensam ;) hehe !

2010-09-13 @ 09:55:36
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0