Lugn helg

Det var typ en evighet sen jag skrev här sist. I know. Men skolan är sjukt intensiv så det finns inte så mycket energi över till att blogga. Vi läser matte denna terminen och jag har nog aldrig pluggat såhär mycket som dessa veckor! Men dessutom har jag nog aldrig lärt mig såhär mycket under så kort tid:) Känns bra!

Jag har ÄNTLIGEN kommit igång med träningen igen!! Har svikit Friskis & Svettis för Karlstads gymnastikförening. Anledningen till det är att de kör två pass i veckan på Orrholmsskolan som vi bor granne med. Testade och tycker att ledaren är toppen och att det är riktigt bra stämning på dessa pass. Har varit på två medelpass denna veckan och det känns hur bra som helst:) Har även blivit några promenader. Inget sött på vardagar är det som gäller igen med:)

Något annat som är minst lika bra är att Desperate housewives och Greys anatomy har dragit igång denna veckan vilket innebär att våra tv-kvällar rullat igång:) Var hos Micha i tisdags och såg DH.

Idag har jag varit på massage! Helt awesome! Använde mitt presentkort som jag fick av älsklingen när jag fyllde år:) Massagen varade i en timme och en kvart. Men det kändes seriöst som jag låg där i 20 min högst..:P Efter den har jag iaf varit helt avslappnad och har haft en skön känsla i kroppen:)

Ikväll blir det pizza, vin, Idol och mys med älskling:)

Måste säga att det känns helt underbart att ha en lugn helg utan en massa planerat framför sig!!


Hoppas ni alla får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0