Skön dag!

Jag har verkligen njutit av att ha en hel helg utan plugg! :)
Det blev en långpromenad med Micha förut i det fina vädret. Hur skönt som helst. Sen har Robin städat köket och kört diskmaskiner. Jag städade badrummet och dammsög lägenheten. Känns skönt nu när det är fint här:)

Under kvällen har jag och min sötis beställt pizza. Efter det låg jag i soffan och såg Ensam mamma söker. Jag kan inte hjälpa det men jag blir helt glad av det programmet ;)

Nu slökollar jag på Bridget Jones filmen på trean. Älskar de filmerna och har sett de flera ggr! Snart blir det en dusch och sen sängen. Delkurs 2 börjar imorgon så ska upp tidigt..


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir också glad av Ensam mamma söker, jag tycker att det är jättemysigt! Älskar det!

2010-11-16 @ 19:02:31
URL: http://lisalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0