Party med ett gäng goa klasskompisar!

I torsdags träffades nio klasskompisar hemma hos Jennie och festade. Vi hade sjukt roligt! :) Vi hamnade sedan på Tempel där vi dansade loss någon timme och sen blev det mat på Burger king innan vi drog oss hemåt runt halv tre.

Snodde lite bilder från Karro och Stina eftersom jag inte tog några egna;)




Jag, Lisa och "Bossen"



Jennie, Martina & Li



Jenni, Li, Jennie & Johanna



Jag, Lisa & Jenni



Martina & Stina



Jag & Lisa



Johanna



Stina vilade lite med nallen Sören ;)



Karro, Jennie och Martina


Dessa bilder plus fler finns att beskåda på facebook för den som är intresserad! ;)


Igår var jag hur äckligt trött som helt heela dagen...Huvudvärk och ont i magen hade jag med så tillbringade hela dagen i soffan. Robin gjorde iaf ugnspannkaka till mig när han kom hem från jobbet:) Sen kikade jag självklart Idol med.

Om några timmar tar jag tåget mot Åmål! Idag blir det middag med mormor och imorgon blir det fars dag middag hos farmor och farfar med närmaste släkten på pappas sida. Mys!

Nu måste jag hoppa in i duschen.

Hoppas alla har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0