Jag kan andas igen! ;)

Ojoj..det var verkligen evigheter sen jag kikade in här sist!
Jag har pluggat som en tok. Men nu är iaf första delkursen av matten klar:) Vi hade två tentor med en veckas mellanrum så det har varit sjukt intensivt..Jag har nog aldrig pluggat så mycket som dessa veckor. Detta har gjort att mitt sociala liv blivit lidande och även bloggen. Men nu är nästa tenta inte förrän i slutet av januari så ska försöka ta igen det jag missat ;)

Igår hade Micha maskeradfest iaf! Jag var pirat, Robin terrorist, Micha fladdermus, Katrin var en sekreterare med ett skotthål i pannan och Skoog var scream..för att bara nämna några ;) Vi hade en riktigt bra förfest och sen fick det bli Tempel och sen mat på Burger king innan jag och Robin tog bussen hem runt halv tre. Men idag känns det faktiskt inte ens att jag drack en hel del vin igår! Konstigt. Är lite småsleten men inget mer..Njuter iaf till fullo av att ha några pluggfria dagar:) Nu blir det snart en promenad och sen ska jag dammsuga lägenheten...

Hoppas ni haft en bra helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0