Första snön

Idag har jag känt mig lite piggare :)

Lektionen på förmiddagen var riktigt intressant då vi analyserade läromedel inom matematik.
Sen åkte jag hem och lagade mat. Ris, currysås och chicken nuggets blev det idag :)

Spenderade några timmar med plugg och sedan blev det en långpromenad med min fina vän Therese. Vi gick i samma klass på gymnasiet i Åmål och hon bor numera i Karlstad sen flera månader. Men vi har inte fått tiden till att ses mer än en dag sen de flyttade hit..Det var iallafall himla kul att få träffa henne igen och tjöta lite. Första snön faller idag med vilket gjorde allt extra mysigt! :)

Nu ska jag läsa lite och sen är det äntligen dags för Desperate housewives och Cougar town igen :)




Jag (halva iaf :P), Therese och Furhem på balen.


Kommentarer
Postat av: tobbed

furhem=)

2010-11-26 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0