Stackars..

..er som kollat in här flera gånger i veckan i hopp om att jag kanske har uppdaterat bloggen..:P Dåligt med det har det allt varit. Har inte haft någon lust helt enkelt.

Helgen har flygit förbi som vanligt! Jag/vi har fått mycket nyttigt gjort iaf:)

I fredags pluggade jag på dagen och på kvällen tog jag och Micha bussen till Skåre där goa Malin bor. Hon hade ordnat underbart god tjejmiddag! Kul att träffa nytt folk med. Men jag och Micha fick bege oss hem hyfsat tidigt..

För på lördagen började vi nämligen jobba redan klockan sju. Eller ja..jag gick bredvid och Micha jobbade. Fast egentligen är det ingen större skillnad på det där..:P Var iaf en härlig dag på jobbet! Jag gick med på promenad, handlade godis, läste sagor, fikade i solen och såg på Svamp-Bob fyrkant. Jag och Micha var himla duktiga och cyklade dit och hem! Det tar ungefär 25 min enkel väg så det blev fin träning. Dessutom var det ju storhelg vilket jag inte ens tänkt på innan. Fina pengar;) Jag trivs bättre och bättre på jobbet! Känner på mig att det kommer bli en kanonsommar! :D

Idag förhörde jag Robin inför hans jägarexamensprov som han har imorgon kväll. Sen kom Mats hit en sväng. Han tog med sig ett helt gäng tomma lådor härifrån. Sen kom mamma, pappa och Sara hit. De hade med sig en hel del grejer både från Åmål och Ikea. Himla fint blev det med mer förvaring och lite fina saker på väggarna! Vi bjöd på något så avancerat som pasta och köttbullar..Med melon och kaffe till efterrätt. Men de var nöjda ändå;) När de åkte kom Mats hit en sväng igen för han skulle låna vårt internet.

Nu ska jag förhöra Robin lite till. Imorgon blir det tillbaka till skolan och pluggandet...


Det är flera som påpekat att jag alltid bloggar så sent på kvällen. Men inte idag ser ni! Hihi..


//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, ja visst gör det :) har inte provsmakat än, men det blir det idag ;)

2010-05-25 @ 08:14:21
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0