Skoltrött big time...

Jag får ångest bara jag tänker på den vetenskapliga rapporten som ska vara klar nästa fredag! Jag är så extremt trött på plugg nu så får verkligen tvinga mig till att ens sätta mig och skriva..:( Men ska kämpa vidare..Räknar ner till loooov.

Idag var det vikmöte på jobbet. Fick äntligen sommarschemat! Så nu ska jag planera in lite roligheter när jag är ledig:) Har schemalagt 6 veckor ca 75 %. Men sen får vi jobba hur mycket mer som helst typ. Så ska allt lägga in lite extraturer.

Efter mötet grejade jag och pojken i lägenheten i två timmar i sträck. Vi fick himla mycket gjort:) Nu är alla lådor uppackade! Finally. En hel del tavlor har kommit upp på väggarna och nya dvdhyllan är ihopmonterad. Är himla nöjd och imorgon blir det ännu mer grejande. På söndag ska jag ha mitt släktkalas så då måste det vara fint här. Bättre sent än aldrig..:P

Nu ska jag greja lite innan det blir sängen.

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0