Plugg, praktik & tv-mys

Jag borde sova typ nu..Idag har jag haft praktik vilket var lika roligt som alltid! Skönt är det att jag känner personalen och barnen väl och de känner mig. Det gör att jag bara kan dyka upp och allt rullar på som vanligt. Slutade fem så var lite sleten när jag kom hem..

Men för att slippa plugga så kom jag fram till att jag var "tvungen" att städa toan och köket innan..Sagt och gjort. Men pluggade en timme iaf innan Micha och Cissi kom hit på tv-kväll. Lika mysigt som vanligt att träffa flickorna:)

Nej nu får det verkligen bli sängen! Praktik imorgon igen:) Och förhoppningsvis tapetsering med eftersom han inte kunde komma idag...

God natt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0