Koncentrationssvårigheter?!

Jag blir så trött. I vanliga fall brukar jag kunna vara riktigt effektiv med plugg när jag vill. Men det senaste så tycker jag typ allt annat är roligare/viktigare så jag får uppbåda all min energi för att ens titta på frågorna till paneldebatten. Sen går det kanske en kvart så kommer jag på mig själv med att tänka på nåt helt annat..Jaja..Kan väl iallafall lite på varje fråga och har tre dagar på mig. Det löser sig säkert.

Idag pluggade jag på förmiddagen. Sen cyklade jag till stan där jag var på skatteverket, handlade mat på Hemköp och köpte två par svarta tygskor. Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha de med klack eller utan så löste det fint genom att helt enkelt köpa båda..Haha:P Billigt blev det faktiskt ändå:) Drygt 300 spänn med lite fina rabatter.

När Robin kom hem från jobbet lagade vi kebab och ris som vi åt med sallad och fetaost i pitabröd på balkongen. Mys!

Tapetseringen tog fart men han är långt ifrån klar..Så han kommer imorgon också..

Jag har äntligen beställt min efterlängtade mobil! Jag har haft min gamla i över 4 år så är nog hög tid..

Såhär snygg är den iaf! Spana in snygga färgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0