Föredrar snygging måste jag säga

Igår blev som sagt restaurangbesök med Micha och Cissi. Vi bestämde oss för att gå till Alfies eftersom vi hört många säga att det är bra mat där. När vi kom dit fanns det inte ett enda bord ledigt så vi beslöt oss för att ta ett glas öl/vin på uteserveringen på Tempel. När vi sedan kom tillbaka till Alfies fick vi bord. Jag åt pizza med kycklingfilé på. Det har jag aldrig smakat förut men det var riktigt gott!
Efter vi var mätta och belåtna knallade vi hem till Cissi. De förfestade lite och jag åt mest godis. Sen var jag tråkig och tog bussen hem jämt innan tolv medan de andra gick vidare till Nöjes. Men anledningen till att jag inte gick med ut var att dels hade jag ont i halsen, sen skulle jag till nya jobbet idag och sen har jag festat alldeles för mycket bra länge nu. Så det var riktigt skönt att komma hem och sova istället:)

Idag gick jag då bredvid för första gången kl 13-20 på nya jobbet. Det var en väldigt lugn dag! Blev faktiskt lite rastlös eftersom jag gillar när det händer en del..Men de berättade att det varierar väldigt så jag får väl vara glad ändå för att jag fick en mjukstart. Blev faktiskt kallad snygging idag av killen som kallade mig tant i onsdags! Jag föredrar dagens smeknamn..Haha:) Precis innan jag skulle gå ringde en som skulle jobba imorgon och berättade att han hade fått feber. Så då frågade han jag jobbade med om jag kunde tänka mig att hoppa in från 8-11 då. Jag sa att jag ju inte kan så mycket än precis men han tyckte iallafall att det jag kan räcker. Så där sprack min sovmorgon..Men men pengar blir det ju! ;) Nyttigt att se deras morgonrutiner med.

Efter jobbet har jag vart ensam hela kvällen. Det är väldigt sällan jag är ensam på en kväll på helgen så det känns riktigt skönt:) Robin är ute med några kompisar och gör stan osäker. Hehe.

Det är nog bäst jag lägger mig snart eftersom jag måste gå upp typ kvart i sju imorgon för att hinna med bussen från stan!

God natt.

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0