Borås!

Helgen var hur härlig som helst! Så himla skönt att komma iväg lite! Campade med familjen och några släktingar, shoppade upp mina sista slantar, åt massa god mat och onyttigt, umgicks med Ida från gymnasiet och drack även lite vin i vårt förtält ;)

Kom hem sent igår kväll. Idag har jag varit i skolan. Hittat en del böcker som jag antagligen kan använda till arbetet som ska skrivas.


I fredags när jag jobbade pratade jag med en jobbarkompis som också är lärarstudent. Hon föreslog att jag ska läsa engelska en termin utomlands. Hade förberett mig för att övertala Lisa att åka med men hon var på direkt! Så nu ska vi kolla upp det innan sommaren:) Det har varit en dröm länge att plugga eller jobba utomlands så jag hoppas den blir verklighet!

Nu ska jag slappa vidare. Välbehövligt det med ibland :)

/Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0