Stress!

Det är alldeles för mycket stress och för många måsten i min tillvaro nu känner jag! Praktik, plugg och lägenheten gör att man är så sleten att man knappt orkat ha ett socialt liv.

Har försökt slappna av i helgen men det har inte gått bra alls. Blev iaf utgång i fredags med Annso, Carro B, Linn och några fler. Först Koriander och sen Tempel. Himla trevligt! Men jag var så extremt trött...

Klippte mig igår på nya salongen i Mitticity med. Blev nog bra tror jag.

Idag har vi tvättat och sen har jag pluggat en del. Grejat i lägenheten lite med.

Kommande veckan kommer bestå av firande av farfar som fyller 80 år på tisdag, tv-kväll på onsdag (?), utgång med syster och järngänget i Åmål på torsdag, fredagsmys med familjen hoppas jag och på lördag ska jag kika påskparaden i Åmål och på kvällen blir det familjemys hos Persons. Mitt i allt detta ska jag lyckas klämma in praktik och plugg med! Som sagt. Full rulle. Men denna veckan kommer jag iaf få umgås med nära och kära. Det gillas!

Nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja stress är det för de mesta just nu :p haha ! Kul att du har hunnit gå ut iaf, jag somnar runt 21 på kvällarna ;) tokslut ! Vill se en bild på din nya frisyr också :)

2010-03-29 @ 18:18:22
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Hehe okej, men ändå :) va skönt !



Har du börjat med någon utav uppgifterna som vi ska lämna in ? Känns som jag börjar bli lite stressad av det där faktiskt :p haha !



Jag har haft en toppenhelg :) tyvärr vill inte min blogg lägga in bilder för tillfället så det får jag ta senare ;)

2010-03-29 @ 19:05:55
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

haha ja men herregud, ingen ordning alls :p Jag blir mest stressad över att läsa de där böckerna, har ju ingen alls hemma för tillfället ;)



ja okej :) hur har ni kommit i ordning i lägenheten då ?

2010-03-29 @ 20:08:29
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Annso

Vilken tur då =)

Sötpruttan.

2010-04-01 @ 07:08:16
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0