Praktik för hela slanten.

Nu har snart hela första praktikveckan gått. Det är fruktansvärt långa intensiva dagar! Vi har gått övertid alla dagar denna veckan. Detta innebär att jag börjat kl 8.10 och att jag oftast inte varit hemma före fem. Sedan under kvällarna har jag förberett massa lektioner. Ni kan ju bara tänka er hur trött jag är..Men tur det är så himla kul!! :D Jag älskar det.
Jag har fått ansvara för elevens val: tjejgrupp. Jag ska ha sex lektioner fram till påsk:) Så denna veckan har vi masserat varandra, lekt lekar, sagt massa positiva saker om oss själva och andra och idag bakade vi kladdkakemuffins och dumlekakor:) Himla roligt är det! Nästa vecka ska vi se på film på dessa lektioner: I taket lyser stjärnorna. Den är ju så sorglig så det slutar väl med att jag och min handledare grinar som bara den..:P

Mamma, pappa och Robins pappa kom hit i förrgår. De installerade vår bänkdiskmaskin som vi fått begagnad för längesen. Den funkade fint när vi körde den tom första gången. Sedan ville den inte mer..Besvikelsen var stor! Hoppas farbror Mikael kan fixa den åt oss!!

Igår var Micha och Cissi här på tv-kväll. Vi såg Greys, prata en massa och åt kvällsmat tillsammans. Mysigt!

Idag tog jag en promenad till stan efter praktiken. Var på bibblan, handlade massa mat och införskaffade vin inför lördag. När jag kom hem gjorde jag dumlekakor (blev så sugen efter vi gjorde det på tjejgruppen:P). Imorrn eftermiddag kommer Robins mamma hit så tänkte att det är kul att bjuda på det.

Nu ska jag smaka på en kaka! Så jag vet vad jag bjuder på imorrn;)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0