Melodifestivalmys, besök & grejande i lägenheten

Igår kom mamma och Sara hit några timmar på em. De hjälpte oss med att få upp gardiner i vardagsrummet och med att sätta ihop min svarta korghylla till badrummet. Sen hann de även med en fika innan de åkte hemåt. Sara sa flera ggr att hon är såå sugen på att flytta till en egen lägenhet. Till hösten är det dax för henne! Får se vad hon kommer in på och vilken stad det blir. Spännande!

När de hade åkt gjorde jag och Robin fläskfilé, potatiskroketter, kantarellsås och en massa sallad. Det var grymt gott! Vi såg början på Melodifestivan (som Robin hatar..:P). Jag var bjuden till Micha för att se det så jag stressade för att hinna med bussen. Men lyckades missa den precis..Så det fick bli en promenix till Herrhagen. Behövdes nog efter all den fikan och maten. När jag tillslut kom dit var redan Cissi, Sara och Emelie där. Vi åt Emelies supergoda bullar, godis och chips. Pratade en hel del och kollade de sista på Melodifestivalen. Alla de andra drack vin. Jag drack hemmagjord saft eftersom jag äter penicillin än. De förfestade lite och sen tog vi bussen in till stan halv tolv. De gick till Koriander och jag tog bussen hem till Orrholmen. Jag kunde ju inte dricka nåt och sedan var jag så trött efter halsflussen så skippade utgång. Men nästa helg ska jag ta igen för dessa fest-fria veckor! Då blir det nämligen party hos Cissi! Kan inte bli annat än kanon!! ;D

Idag har vi grejat massa i lägenheten. Måste ju passa på när båda är hemma samtidigt. Det går framåt iaf:) Får mer ordning för var dag som går. Sedan har jag läst lite om vilka uppgifter vi ska göra under vfu:n.

Snart får det bli sängen. Behöver vara alert för att orka med det intensiva tempot på praktiken!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kommer och inspekterar lägenheten någon dag. Vi kanske kunde få till en tv-kväll? Ska bli så kul till helgen! Gött att du är tillbaka på banan :P Men jag har kommit på att det bästa hade varit att flytta festen till Åmål så att vi hade ett hus att vara i. Det kommer att bli trångt! Men det får gå ändå ;) Ta inte på dig för varma kläder, haha. Lycka till med praktiken!

2010-03-15 @ 20:37:39
Postat av: Jossan

Hur går det för er med lägenheten ? :) och det går framåt på praktiken också ? :)

2010-03-16 @ 21:42:28
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Nej men gud va trist, har ni inte fått ordning på den än ? Det är ju lyx med en diskmaskin iaf :)



Ja det är otroligt långa dagar och man är supertrött när man kommer hem. Jag bor ju på hammarö och har Albin springande runt benen och skriker när han inte får som han vill... det är ju inte direkt så avslappnande ;) haha !



Det är bara bra annars, jag är förvånansvärt frisk och kry :) hur är det med dig? foten? halsen? ;)

2010-03-17 @ 11:21:42
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

men va dumt, lämna in den med en gång ! :/



det är gött ändå att veta att man lever eller hur ;) hihi. tog du igen alla dagar som du missade? jag kom ju på att jag glömt lämna in vfu intyget för förra veckan, smart va ? :p haha.



2010-03-17 @ 20:50:35
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0