Lugn helg!

Jag njuter av att ha en lugn helg framför oss när vi kan greja i lägenheten! Robin är riktigt förkyld nu med så förhoppningsvis kan en hemmahelg göra att båda blir helt friska! För mig går det helt klart åt rätt håll iaf! :)

Praktiken idag gick fint. När jag och min handledare slutade så skulle hon gå hem. Jag sa att jag med ville ta en promenad under dagen. Då frågade hon om jag inte kunde följa henne en bit för hon tyckte det var så tråkigt att gå hela vägen ensam. Så vi hade följe in till stan. Hon är hur go som helst! Vädret var underbart med! Snart vår! Som vi har väntat. Jag passade på att köpa godis i stan;) Choklad!!

Robin sover sen en timme kanske..Jag har kollat på en serie som handlar om en familj med ett tvillingpar och även sexlingar! Full rulle med andra ord. Men jag blev imponerad av hur det klarade av vardagen!

Sängen nästa! Imorgon kommer mamma och lillasyster Sara förhoppningsvis en sväng! Om nu inte Sara får jobb..Men hon har inte sett nya lägenheten än så jag håller tummarna för att de kan komma!

Jag har kompisabstinens! Känns som jag levt isolerad i karantän eller nåt sen jag stukade foten..Har inte haft ork/tid att umgås så mycket med flytten och halsflussen..Men nu när jag börjar må bättre får det bli ändring på det! :)






Hittade denna bilden på en tårta. Jag fyller ju ganska snart så en sån här tårta är vad jag förväntar mig! Bara så ni vet. Haha!! ;D


God natt goa vänner:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att jag botar din kompisabstinens då:P Hmm det blir en utmaning att fixa en sån tårta, haha:P

2010-03-13 @ 18:10:43
Postat av: Katrin

HAHAHA jag vill åg ha en sån tårta när jag fyller;)

2010-03-14 @ 15:37:57
URL: http://lilaplommon.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha jag vill också ha en sån tårta :D

2010-03-14 @ 19:41:35
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Haha eller hur ! :) man får nog specialbeställa en sådan tror jag ;)

2010-03-14 @ 20:55:35
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jaa visst är hon supersöt !! :)



haha du får ta det på telefon och sen låtsas som att du hämtar den till en kompis ;) då kanske det blir mindre pinsamt :)

2010-03-14 @ 22:01:26
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0