Klassfest!

Ja, jag vet att det var alldeles för längesen jag skrev här nu. Men jag har haft så fullt upp med plugg, festande och umgänge med vänner och pojken!

Igår hade vi opponering på vetenskapliga rapporterna hela dagen. Var en mycket givande dag! Jag fick bara några smågrejer att ändra i min rapport. Imorgon fixar jag det och tar SOMMARLOV! :D Men till hösten kommer klassen splittras..Känns segt men hoppas det blir en bra ny klass! Och man kan ju alltid ses ändå såklart!

Efter opponeringen och avslutning av inriktningen tror jag alla var helt slut. Men drog hem och gjorde mig iordning och åt. Sen åkte jag med Katrin till Annso där klassfesten skulle vara. Vi var 9 tjejer i klassen som dansade, tjötade och drack en hel del. Vissa spelade kubb med men jag och några andra hann inte med de eftersom vi dansade då:P Jag hade iallafall hur kul som helst!! :D Till slut hamnade vi på Harrys där alla dansade tills vi var helt slut.
Tack tjejer för en superrolig kväll!!!

Idag vaknade jag inte förrän halv ett! Helt sjukt vad trött jag måste varit. Blev inte många knop sen..Men på kvällen åkte jag och Micha till våra thailändare för att säga hej då. Vi kommer kanske aldrig mer träffa några av dem. Sorgligt men sant...

Imorgon blir det studentfirande och examensfirande i Åmål!


So long.

/Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha kubben ja, den missade vi ;) men det var det värt.

2010-06-11 @ 09:08:37
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack själv !! :D

2010-06-11 @ 09:09:43
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Katrin

ja tack för en rolig kväll.. va ju ine med på hela men hoppas det blir fler gånger under sommaren;) kanske ses på examen idag i ömöl;)

2010-06-11 @ 12:36:46
URL: http://lilaplommon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0