Bra tajming, Hanna!

Det är första dagen på sommarlovet och jag har lyckats bli jätteförkyld! Himla passande känner jag..Jag som skulle gått bredvid idag på jobbet åtta timmar. Men det pallade jag inte. Suck!
Har iaf sovit någon timme så hoppas jag blir piggare snarast.


Igår åkte jag, Robin och Micha till Åmål. Vi kollade när studenterna sprang ut och sen tog vi emot Robins och Cissis systrar. Oj så glada de var! Sen åkte de självklart även lastbil.
Sen blev det kalas! De hade hyrt en lokal så vi kunde fira Lina och Sandra på samma ställe. Även Cissi blev firad för att hon (snart) är klar med sin universitetsexamen. Inte dåligt! Det var riktigt kul att träffa Lisa med!

Sen sov vi i Åmål. Eller ja..sov inte så himla mycket men. Var så himla förkyld så vaknade stup i ett.
Tog tåget hem kl 10 idag. Robin stannade kvar för han och hans pappa skulle ut och skjutträna lite. Robin har nämligen sista provet imorgon som han måste klara för att bli jägare!

Ringde jobbet och pratade med en annan vikarie. Vi kom fram till ganska snabbt att det var bättre att jag stannade hemma idag och kurerade mig..

Så nu väntar jag på att älskling ska komma hem och ta hand om mig. Tss.

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha jag tänkte faktiskt på Herr A på jobbet av någon konstig anledning :P Tur att han ska bli pappa snart. ;)



Synd att du var sjuk idag stumpan., :/

2010-06-12 @ 18:54:49
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0