Ångest!

Jag får ångest av att sitta inne och plugga när solen skiner från en klarblå himmel..Men jag håller iaf på med det sista nu på rapporten! :)

Igår var en bra dag. Först pluggade jag någon timme. Sen ringde Katrin och frågade om hon fick hälsa på. Efter hon hade fått en rundtur i lägenheten blev vi sittandes i soffan och pratade flera timmar. Blev riktigt seriöst snack om sånt som jag inte berättar för vem som helst..Himla trevligt var det iaf:) Bra mycket roligare än att plugga!! Men eftersom jag skulle hämta två böcker från Kau som jag hade reserverat tog vi följe i bussen eftersom hon skulle hem. Jag satt kvar på Kau och pluggade i en timme. Sen blev jag för hungrig så tog bussen hem.

Efter jag fått lite mat i magen här hemma så fortsatte jag skriva en stund. Sen tog jag faktiskt en springtur runt Orrholmen! Sprang i fredags med! Jag känner inte igen mig själv :O Men himla skönt är det!

Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir klar någon gång..Vill gå ut!



Goa Katrin :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Härligt Hanna ! att du snart är färdig med uppsatsen och att du är ute och springer ;) hehe. Jag har inte varit ute och rört på mig på ett tag, det ska bli ändring på det imorgon ;)

2010-06-01 @ 17:30:07
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Katrin

gött att du springer så då:) världens bild du hittat på mej då;) ja det var riktigt kul:P

2010-06-01 @ 20:48:25
URL: http://lilaplommon.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe okej ;) jag har varit uppe sedan sju och skrivit, börjar närma mig slutet ! men det är svårt med metoden enligt mig :p haha !

2010-06-02 @ 10:22:24
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0