Summary

Jag kan nu meddela att jag snart jobbat 191 timmar denna månaden! Inte konstigt att jag inte hinner med bloggen :P

Som sagt så känns det som jag mer eller mindre bott på Ringgatan. Men trivs bra och tjänar massa pengar så ska väl inte klaga direkt ;)

Förra helgen spenderades dock i Göteborg med lillasyster. Pinkkonserten i fredags var awesome! Hon bjuder verkligen på sig själv! Flög runt över publiken och grejer ;) Vi hade sittplatser men det sista stod de flesta upp och dansade och sjöng. Grymt kul!
Hela lördagen åkte vi karuseller på Liseberg och på söndagen fick Sara nycklarna till sin nya lägenhet :)

Igår blev det också en sväng till Göteborg. Jag, Sara och mamma drog iväg med bilen full i flyttgrejer. Tror jag haft magkatarr denna veckan så ditresan var inte så skoj. Men som tur var lugnade det sig så fort vi kom dit. Vi satte upp gardiner, la dit mattor och plockade in servis och glas i skåp. Sen åt vi äggmackor i nya lyan. Mysig dag! Jag sträckkörde sedan hem (från Gbg till Kd) och var hemma runt halv tolv. Idag började jag jobba kl åtta så är sleeeten...

Väntar på remiss från Kirurgavd på sjukhuset. Eftersom armhålan inte vill läka så blir det ev aktuellt med en operation! Fy sjutton!


Hoppas ni har det bra och får njuta av lovet!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du slipper operation!

2010-07-29 @ 22:12:41
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag gör ju det.. men å andra sidan så är det sommar och kvällarna ljusa :)

2010-07-29 @ 23:37:27
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Josefine

herregud, du kommer ju vara rik som ett troll efter sommaren ;)



hoppas att du slipper operation som karro sa !

2010-07-30 @ 18:14:21
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0