Överraskningsfest för Robin!

Helgen har vart toppen!! Jobbade min första natt från fredag till lördag. Det var även en ordinarie som jobbade natt så det var skönt att slippa vara själv första gången. Vaknade varje timme men det kommer förmodligen bli lättare att sova för varje gång..

På lördagen åkte jag och Robin till Åmål. Var först en sväng på vårdcentralen.
På kvällen kom mormor så vi överraskade pojken med presenter från min familj plus lite släkt till mig. Vi grillade en massa gott som vi satt och njöt av i trädgården. Sen droppade vänner in! Robin, som inte hade anat att vi skulle fira honom alls, blev väldigt överraskad och glad. Massa presenter fick han med. Vi tjötade, lyssnade på musik, spelade kubb och åt hallonpaj, kladdkaka och jordgubbar. Supertrevlig kväll blev det som avslutades på några klippor ute vid Örnäs :)

Söndagen blev lugn. Ett besök på vct som varje dag. Regnet vräkte ner större delen av dagen. Men på kvällen, när vi åkte ut till Robins stuga för att ha släktkalas, blev det strålande sol. Himla passande. Han blev rik på det kalaset ;) Vi åt en massa gott! Trevlig kväll.
På kvällen åkte pojken tillbaka till Kd för han skulle jobba hela veckan. Jag stannade kvar i Åmål.

Igår fick Sara äntligen sitt antagningsbesked!! Hon kom in på socionom i Göteborg:) Hon är även reserv på psykolog och jurist fast det ser tufft ut att komma in där..Men vi tror Gbg kommer bli himla bra! :) Svårt att hitta lägenhet bara..Någon som har tips på vart hon kan söka?!
På eftermiddan åt hela familjen middag tillsammans! Vi kom fram till att det var hur längesen som helst som bara familjen åt tillsammans.
På kvällen åkte jag, Sara och päronen till Bräcke. Där befann sig redan Inger och Jojo så vi badade med dem. Mitt första dopp för i år! Fast kan ju bara doppa mig till midjan pga dumma knölen.. Skönt var det iaf.
Sen fikade vi med farmor, farfar och farbror innan vi åkte hem :) Slapp åka till Vct denna dag! Första dagen utan på två veckor!

Imorse tog jag tåget tillbaka till Kd. Har varit på vct och sen en sväng hos Micha och pumpat cykeln. Nu ska jag strax duscha och äta innan det blir jobb 16-20. Skönt med en kort tur.

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0