Mitt nya hem

Mamma frågade häromdagen om jag bor på jobbet ;) Denna veckan känns det faktiskt nästan så..Har jobbat nästan varje dag denna veckan. Någon dag gjorde jag 12 timmar utan rast och idag har jag jobbat 14,5 timmar! Behöver väl knappast nämna att jag är sleten? Men trivs iaf himla bra på jobbet som tur är :) Sen lär jag inte bli besviken när lönen kommer ;)

Nej ni..Ska sitta här en stund innan det är läge att kollapsa i sängen..Börjar kl 13 imorgon och slutar 11 på måndag. Yaay..Men tiden går faktiskt väldigt fort så ska inte klaga (alltför mycket :P).

Hoppas ni har en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha fyfan vilka monsterpass, jag gnäller över mina 8 timmar ;)

2010-07-18 @ 09:22:12
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0