Åmål

Eftersom läkarna rekommenderade att jag inte jobbade mina två nätter under helgen åkte jag till Åmål istället. Där hade jag huset för mig själv en hel del eftersom alla flängde runt. Blev filmer med Sara och Jojo, middag hos mormor och fika hos faster Eva. Plus de dagliga besöken på vårdcentralen då..En lugn och skön helg helt enkelt! :)

Nu har jag nyss kommit hem från Herrhagens vårdcentral. De säger att det ser bra ut under armen. Fast Sara sa att det såg ut som ett pistolhål igår. Tss.

Idag behöver jag handla mat och så måste jag en sväng till Apoteket, där jag är stammis numera typ..Ska även greja lite här hemma.

Under veckan blir det jobb för hela slanten plus vårdcentralen varje dag.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0