Trött, trött, trött...

Jag har haft för fullt upp av att njuta av ledigheten för att orka blogga. Men nu är det snart slut på det härliga. På måndag morgon drar skolan igång igen med en redovisning..Känner mig inte det minsta pepp. Men blir ju kul att träffa klasskompisar igen iaf:)

Sedan sist har massa hänt. Bland annat nyår. Vi hade skitskoj i vår källare till runt tvåtiden på natten! Då hände massa saker som slutade i blod och tårar..Varken orkar eller vill berätta mer om det här.

Hmm vad mer har jag pysslat med sen sist..Jo vi tog revansch på nyår och festade i källaren igen två dagar efter. Det var jag, Sara, Cissi, Micha och Sofia. Förfesten var den bästa på länge:) Det var alla eniga om. HC var som vanligt..Men vi var bara där en timme och det räckte mer än väl.

Familjen och släkt har ätit middag hos mormor och även hos farmor och farfar. Igår var det släktkalas för pappas kusin som fyllde 30 år. Hon bor med sin pojkvän ungefär tre min från oss:)

Just ja..sen har jag vart på bio både i Åmål och här i Kd. Göta kanal 3 var sådär. Men Avatar var ju sjukt bra!!

Nu blev det ingen som helst ordning här..Men spela roll:P

Hoppas allt är bra med alla! Själv är jag sjukt trött hela tiden..:( Men idag fick Carro med mig på ett friskispass iaf vilket känns riktigt bra. Äntligen har jag kommit igång med träning igen!

Vänt på dygnet har jag gjort med under lovet..Men idag ska jag försöka komma i säng hyfsat i tid!

God natt.





Järngänget på Gotland 2005. Det var tider det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0