Härlig helg med goa tjejer! <3

Har haft en supermysig och rolig helg!!

På fredagen kom Micha och Cissi hit. Vi gjorde jättegod tacopaj och såg flera skräckfilmer (fast de var varken läskiga eller bra..:P). Sen sov de över här:)

På lördagen kollade vi på spansk "vuxenfilm", åt tacopaj, tjötade och diskade. De gick hem några timmar och gjorde sig iordning för att sen komma tillbaka och festa. Carro B och Emily kom också. Vi hade det himla trevligt med massa prat, alkohol, musik och även lite dans. Vi hamnade på Blue Moon bar till slut och det var den roligaste utgången på länge! På hemvägen köpte vi hamburgare på Burger king.

Söndagen sov jag länge:) Sen städade jag undan här och slöade till Robin kom hem från Dalarna. Då blev det mys med Lost och chips i soffan:) Det är bra att han åker till sina spelkompisar i Dalarna någon helg då och då för man får chans att sakna varann, vilket gör att det blir extra mysigt när han kommer hem:) Plus att jag kan ha massa tjejkvällar här hemma;)

Idag lyckades jag försova mig igen! :S Inte okej. Hur lyckas man det med två alarm ställda?! Har aldrig försovit mig förr typ. Men men..har beställt väckning några dagar framöver iaf från mamma och Carro..:P Och jag var riktigt snabb så jag missade bara 50 min av studiegruppsarbetet ändå.
Jag, Micha och Carro har vart på ett ryggpass under kvällen. Riktigt kul och skönt att vara igång med träningen igen! Imorgon ska jag och Carro iväg och simma med:)

Nej nu får det bli sängen, så kanske jag kan ha en chans att komma upp i tid imorrn?!

Slänger in en bild från i lördags (som jag ärligt snott från Carro):



Puss på er:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0