Hallå mina kära vänner!

Tänkte bara meddela att jag lever och att life is good;) Skolan har dragit igång och det är kul att träffa klasskompisar! Sen är det väldigt lugnt med plugg, vilket gillas mkt:)

Har varit hos Ann-Sofie under em/kvällen. Människor som hon gör att man mår bra och blir glad:)

Imorgon fyller lillebror 18!! :O Känns lite wierd att han snart är myndig måste jag säga..Jag ska iaf hem till Åmål och fira "lille"bror:) Ska bli mysigt, och gott med tårta:)

Jag väntar på att blogglust ska infinna sig. Men det verkar dröja. Så ni får nöja er med detta..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack vad söt du är stumpan och detsamma ;)

Jag nöjer mig med detta korta inlägg tills vidare, vem vet, jag kanske ringer inatt och jagar upp dig till datorn så du får blogga mer. :D

2010-01-12 @ 23:14:49
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0