Tror det vänder snart!

Här händer inte mycket. För precis en vecka sedan satt jag, Micha, Cissi, Robin och Skoog på akuten vid denna tiden. Väntade och väntade..och väntade.

En vecka med en stukad fot. Fy sjutton! Jag har mest suttit där jag sitter nu. I soffan. Jag har inte varit utanför dörren på en vecka!! Tror aldrig jag varit inne så länge förut..Men är rädd att halka om jag går ut plus att det är så jobbigt att hoppa på kryckor! Rastlöshet och uttråkad har jag vart iaf. Big time.

Men igår kom Annso på en snabbvisit. Hon får mig alltid på bättre humör. Och så hade hon med sig en bukett tulpaner med! Gulligt är bara förnamnet.

På kvällen efter hon gått gick allt bara utför: Magknip, illamående, näsan rann..och så ont i foten på det. Ingen bra avslutning på dagen.

Men idag är det betydligt bättre. Känner att det vänt nu! Snart är jag fit for fight igen! (Hoppas jag iaf!)


Att det snart är helg gör inte saken ett dugg sämre!


Kram på er skruttar! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur går det med foten Hanna ? :)

2010-02-15 @ 15:12:25
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Usch nej, nu är jag allt bra tragisk och råkar ut för allt ;p haha. Och det hjälper ju inte att vi har detta arbetet att skriva heller :(



Men gud vad segt det där skulle vara då. Men du missade hela praktikveckan eller ?

2010-02-15 @ 16:09:20
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Haha vi får vara tragiska tillsammans ;)



åh men det är ju toppen ! :) har du varit på praktiken idag ? eller skulle du använda denna vecka till det ? :)



Hur går det med flytten förresten ?

2010-02-15 @ 16:47:51
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ja där fanns det ju information, det är jag som är efter ;) men vi ska alltså inte lämna in innan torsdag utan det är söndag som gäller ? :)

2010-02-17 @ 11:15:47
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0