Robin är min räddare i nöden!

Idag har älsklingen fixat Voddler på min dator med:) Krånglade en hel del men när det gäller tekniska saker så fixar han allt!

Imorgon ska jag knalla iväg till Akelius på morgonen och säga upp lägenheten. På torsdag blir det kontraktskrivning för den nya! Idag har vi packat de tre första lådorna. Känns kanon!

Mitt humör är väldigt upp och ner för tillfället..Idag har jag känt mig lite hängig och näsan har runnit hela dagen..Har inte tid att bli sjuk nu! Längtar efter vår och sol! Behövs nu känner jag.

Snart: sängen.

Sov gott!

//Miss Tjöta


Kommentarer
Postat av: Micha

Nej du får inte bli sjuk tills torsdag!! Vet du vem som är värre än mig med huskurer? E:P Hon dricker äppelcidervinäger, äter vitpeppar, blandar vitlök å massa andra saker i allt hon äter:P

2010-02-02 @ 08:43:45
URL: http://mackanp.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe så sant ;)



Ja det ska jag verkligen försöka med :) hoppas att det går bra med dig och din fot också ! :D kram !

2010-02-05 @ 19:04:36
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0