Ge mig vår, tack.

Man kunde ju tro att eftersom jag är hemma mest hela dagarna med den stukade foten, så skulle jag uppdatera här hela tiden. Men eftersom det inte händer speciellt mycket på dagarna nu så känns det rätt meningslöst. Nej då, jag har inte blivit bitter..;)

Idag blev jag överlycklig eftersom mamma fixat med försäkringsgrejs så att jag kommer få 4 000 spänn pga foten!! För en stund kändes det inte så illa med foten:P Fast sen när jag började gå gjorde det svinont igen..Man tycker ju det bara skulle bli bättre för var dag som går nu. Men inte då. Nåja. Pengarna kommer iaf väldigt passande. Vitrinskåp och sängbord ska inhandlas till nya lägenheten. Det har blivit lite ändrade planer så flytten har flyttats fram en vecka. Så nu flyttar vi istället lördagen den 6 mars. Men det känns bra. Då får vi lite mer tid på oss innan att fixa allt.

Skriver ju på fördjupningsarbetet med. Det har allt gått framåt nu:) Skönt det.

Jag är extremt trött på vinter och snö! Men har börjat få lite smått panik över sommarjobb senaste dagarna. Så har sökt jobb som en tok. Vill helst ha jobb i Karlstad såklart, men har faktiskt även sökt vårdjobb i Kil, Grums och Säffle. Bara för att gardera mig..

Nu blir det lite Scrubs innan sängen!




Kommentarer
Postat av: Annso

Du kommer få jobb här i Karlstad. =)

2010-02-22 @ 19:04:34
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0