På begäran: Här kommer en liten update ;)

Har fått lite klagomål på att jag skriver här så sällan. Men till mitt försvar har jag försökt två kvällar de senaste dagarna men har inte kunnat komma in på blogg.se. Så det så :P

Helgen var iaf fin. I fredags blev det mys med Robin med hans egna hamburgare och film.
På lördagen tog vi äntligen tag i tvätten. På kvällen begav vi oss till Katrin och Henriks place. Henrik fyllde år. Få som kunde komma pga snöstormen men vi som var där hade skitkul! Kvällen bjöd på mycket alkohol, kortspel, prat, skratt, singstar och mycket mer. Vi hamnade på Koriander till slut. Jag drogs med till dansgolvet en stund men eftersom foten fortfarande gjorde ont så åkte jag och Micha hem med ett-bussen.
På söndagen sov vi länge! Vid tvåtiden gjorde jag och pojken fattiga riddare. Det var något vi aldrig gjort förut men det blev mycket lyckat! På kvällen gick vi till stan för att få oss lite mat från Subway. Det var första gången jag orkade gå en längre bit sen jag stukade! Jag gick sakta och haltade men vi kom både dit och hem. Subway hade tillfälligt stängt för ombyggning så vi traskade vidare till Mc Donalds. Aldrig är väl hamburgare så gott som när man är bakfull? ;)

Nu har jag lyckats genomföra två vfu-dagar! Känns superbra att vara back on track;) Mycket kul att få träffa alla goa barn och min handledare igen med! Idag fick jag ha engelska själv med fyrorna, medan Susanne gick iväg med femmorna till ett annat klassrum. Det kändes bra!

Det låter inte riktigt som Robin och disken är överens..Jag kan höra hur kan suckar och muttrar från köket:P I nya lägenheten ska vi äntligen få installerat vår bänkdiskmaskin! :) Nu står den på golvet i köket och gör ingen som helst nytta..

Imorgon blir det plugg för hela slanten! Någon gång under förmiddagen kommer en och besiktar vår lägenhet med. Håll tummarna för att det går bra. Det ser verkligen ut som en bombnedslag nu i lägenheten så han lär väl få klättra in. Pinsamt värre. Men vi varken orkar eller känner att det är så viktigt att ha fint här, när vi ändå ska flytta nästa lördag. Det är snaaart ju!! :D Tyvärr är det så mycket som måste fixas innan dess men det ska bli riktigt skönt när vi installerat oss i nya lyan!!


Puss på er mina goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0