Spontanutgång

Igår blev det en riktigt kul kväll med Micha och Cissi. Först var vi hemma hos Micha flera timmar och lyssnade på musik, tjötade och tog en massa kort. De fikade och drack vin, medan jag drack vatten och åt en macka. Vågade inte utmana ödet med min mage än..Jag hade planerat att cykla hem när de drog till stan men eftersom jag mådde bättre än på länge hängde jag med till Koriander. Vi fick sällskap vid bordet av två killar. Den ena av dem blev helt sur och konstig efter en stund bara för Micha skojade med honom. Så efter det tröttnade jag och Micha och cyklade hem. Jag var hemma jämt efter två. Då kom jag på att jag skulle till vårdcentralen kl 10 idag. Fick sex timmars sömn innan klockan ringde imorse iaf.

Klockan fyra ska jag sätta mig på tåget och åka hem till Åmål. Under helgen ska vi bo i husvagnen på Bräcke. Imorgon är det nämligen dags för stora släktträffen som pappas släkt ordnar med vart femte år! Hoppas på en rolig dag med mycket folk! (Och en mage som sköter sig som den ska!)

Så mina vänner. Hoppas ni får en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0