Släktträff

Jag befinner mig i Åmål nu. I helgen bodde vi på Bräcke. Första natten sov jag i husvagnen och andra natten sov jag och Robin i ett litet tält i vårt förtält. Mysigt! Släktträffen blev mycket lyckad! 100 pers dök upp till slut! Dagen bjöd på strålande sol, tipspromenad, tal, fotografering, grillat, tårta, alkohol och en massa umgänge med släkten :)

Idag har jag varit på vct här i Åmål och sen hos mormor i flera timmar och ätit god mat och jordgubbar:)

Robin jagar rådjur nu. Får väl se om han får skjuta nåt denna veckan.

Magen har faktiskt blivit såpass bra nu att jag kan leva hyfsat normalt iaf. Den krånglar några ggr per dag men inte alls som innan. En stor lättnad kan jag lova!

Hörs! Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

men hanna, du behöver inte skämmas :D hehe ! tack så mycket för gratulationen ;)

2010-08-23 @ 09:48:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0