Sista sommarlovsveckorna

Jag har umgåtts mycket med familj, släkt och vänner det senaste. Jag och Robin har bott i Åmål en del. Några dagar bodde vi även i hans släkts mysiga sommarstuga. Där hade vi grillkväll med ett gäng "gamla" vänner. Jag har också varit i Göteborg och bott hos Sara. Vi skoppade, såg filmer, lagade mat och pratade en hel massa :) Tyvärr har magen vart jobbig under nästan hela tiden..Så ska snart få kallelse till en läkare (igen) eftersom det var snart fem veckor sen jag började få stora problem med magen.

Jobbade natten till idag. 19 timmar på raken helt ensam med ett barn. Sover alltid så dåligt på jobbet så när jag kom hem vid niotiden däckade jag i soffan och sov fyra timmar! Snacka om att vara sleten..Orkar ju inte äta mycket på dagarna numera så beror nog på det med. Ikväll ska jag tillbaka till jobbet och göra ytterligare en natt. Puh! Men man får tänka på lönen sen ;)

Det här blev ju en väldigt kort uppdatering..Men har ingen lust att skriva mer nu. Ni får fråga om ni undrar nåt ;)


Slänger upp några bilder på deras fina sommarstuga:





Den ligger alldeles vid vattnet men det blev inget bad för det var så himla kallt och Robin är badkruka :P



På måndag drar skolan igång igen! Känns faktiskt mest skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0