Sex and the city 2

Jag och Micha lyckades äntligen pallra oss iväg och se denna underbara film på bio igår! Älskade den verkligen!

Idag har vi tvättat, haft besök av Robins pappa och gått till Pekås i Viken och handlat lite. Det var faktiskt Robins förslag att ta en liten promenad! Det händer inte ofta då min pojk förmodligen är latast i stan. Men det var riktigt skönt att komma ut. Eftersom magen håller på så orkar jag inte göra så mycket på dagarna...Men det verkar som det går åt rätt håll nu! Jädra penicillin och alla andra starka mediciner (mot f.d. knölen i armhålan) som antagligen gjort så jag mår såhär :( 2,5 veckor nu...

Men om man ska se något positivt i eländet så har jag förmodligen aldrig levt på en så nyttig diet som de senaste veckorna. Nästan inget sött äter jag. Ingen stekt eller stark mat. Jag har levt på kokt torsk, yoghurt, corn flakes, mackor, soppa, knäckebröd, potatis, ris och proviva konstant typ.

Nu ska jag nog sätta mig och läsa en tidning på balkongen en stund. Kvällen kommer antagligen bestå av soffhäng med SATC.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sett första filmen? tycker den var mycket bättre..

2010-08-10 @ 22:39:30
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0