När ska jag få bli frisk?

Det är helt otroligt! Jag får tydligen aldrig bli frisk. Suck! Magen har varit katastrof sen förra söndagen. Har snart missat tre dagars jobb pga den. Får ångest av det!
Idag var jag iaf iväg så en läkare fick undersöka vad det kan bero på. Hon sa ungefär samma som vi redan räknat ut. Beror antagligen på alla starka mediciner jag tagit denna sommaren mot värken i armhålan. Även att jag har stressat och jobbat fast jag haft ont..Så senaste dagarna kör jag med bebisdiet, som läkaren kallade det. Alltså inga starka kryddor och ingen stekt mat. Provar med proviva shot varje morgon och kamomillte. Har faktiskt haft matlust idag! Första gången på länge..Vissa dagar har jag fått tvinga i mig nåt att äta. Men nu känns det bättre så hoppas verkligen det blir bra snart!


Mitt sociala liv har verkligen blivit lidande denna sommaren då jag inte orkat umgås när jag haft ont/mått dåligt. Supertrist! Ska försöka ta igen en del så fort jag mår helt bra!

Idag har Sara flyttat sina möbler till lyan i Gbg! Tyvärr kunde jag inte vara med då jag egentligen skulle jobbat, men sen blev hemma och sjuk istället..Men har sett bilder och tror det kommer bli awesome:)


Kommentarer
Postat av: Josefine

tack, du är väl för söt :)



gud vad allt ska krångla för dig gumman ! hoppas verkligen att det blir bra snart med allt :o

2010-08-04 @ 10:24:52
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

ja herregud, du får inget svar på vad det är med magen ? låter ju helskumt !



ah hon är sockersöt :) synd att du är allergisk :(

2010-08-05 @ 10:17:13
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0