Fina vänner!

Mirakulöst nog blev min mage bättre igår på eftermiddagen efter en hemsk förmiddag. Så jag passade på att städa upp i lägenheten. På kvällen kom Micha och Cissi hit. Tror knappt vi har setts bara vi tre på hela sommaren! Svårt att få det att passa när alla jobbat som tokar och jag vart dålig. Cissi jobbar dessutom i Åmål. Så besöket var verkligen uppskattat! De hade med sig ett superfint "krya på dig kort" och ett presentkort på bio. Hur gulliga som helst ju! Blev naturligtvis en massa prat samtidigt som vi lyssnade på musik. Tack flickor för en välbehövlig kväll!

Inatt blev magen jobbig igen..Men idag har den vart riktigt bra. Har varit en riktig slappardag. Jag har nyligen fått hem alla säsonger med Sex and the city så jag har tillbringat kvällen med fem avsnitt av det. På nåt sätt har jag varit vrång och inte upptäckt denna underbara serie förrän ganska nyligen. Så har en del att ta igen ;)

God natt på er.




Micha & Cissi på Robins inflyttningsfest. Tur jag har er <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

vilka fina vänner du har :)



ja eller hur är det galet gott på jensens ? :D

2010-08-09 @ 09:08:10
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

kul att se sex and the city på bio, jag såg den på nätet... inte lika bra ;)

2010-08-10 @ 09:51:20
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0