Tanten Norén.

Idag har det varit en lång dag! Först skola halv nio till fyra. Sen tog jag bussen direkt till nya jobbet. Känns redan nu som detta jobbet kommer passa mig perfekt! En kille kallade mig tant och snäckan..Men han hade verkligen glimten i ögat så jag tyckte bara det var gulligt. Haha..alltid kul när man kan roa nån;) Första bredvidgången blir på lördag! Spännade:)

När jag kom hem vid sju tiden var jag helt genomdränkt eftersom jag cyklat från stan i ösregn. Trött och hungrig med. Efter en liten stund kommer Robins pappa Mats hit. Visst är det kul med besök men just då hade jag helst suttit i soffan och slöat..Men men..Sen blev det iaf Greys:)

Nu får det snart bli sängen! Imorgon ska vi ha våra gruppredovisningar. Rollspel blir det. Dessutom ett väldigt improviserat sådant eftersom vi fått för lite tid att öva..Men det löser sig säkert:)



Ser ni den slående likheten? Kanske borde ändra och ha denna som visningsbild! Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Katrin

haha..tycker jag inte... det är inte direkt jätte likt du;)

2010-04-29 @ 17:19:40
URL: http://lilaplommon.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha du är en sån tant ;) näärå ! men jag förstår att ni har kämpat hårt de här dagarna minsann :)



vad har ni för planer under valborg och så nu då ?

2010-04-29 @ 22:04:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0