Spontanutgång & marknad

Tänk vad helgerna går fort! Men jag har i alla fall haft en riktigt mysig helg!

Igår eftermiddag kom Cissi hit en sväng. Vi satt på balkongen och njöt av solen och rester av tårtan. Sen tog vi en promenad. När vi skulle gå åt varsitt håll blev vi ståendes och pratade (som alltid:P). Då ringer Micha och frågar om inte vi är sugna på att gå ut och ta en drink. Vi är ju inte de som bangar utgång i första taget..:P Så vi skyndar hem och gör oss iordning. Sedan möts vi på torget. Efter en stunds funderande hamnar vi på Ankan. Där beställer vi dyra (!) drinkar
och sätter oss för att prata. Jag dricker Cosmopolitan och Cissi beställer en Appletini för första gången. Micha föredrar Sex on the beach. Hihi. Sedan blir det dans någon timme! Mysig spontan dag! Sånt gillas.

Idag var jag, Micha, Cissi och Therese en sväng på marknan här i Kd. Köpte en hamburgare, lite småsaker och en present till Robin som han ska få när han fyller. Skönt att vara ute i tid;)
Hämtade sen även alla presenter jag fick i torsdags. De var kvar hos Micha eftersom jag inte kunde ta de när vi skulle ut. Såg nog liite udda ut när jag cyklade hem med typ fyra kassar på cykeln och en blomma som stack upp ur cykelkorgen..Men men..Det bjöd jag på!
Pluggade lite när jag kom hem. Sen gjorde jag och älsklingen kycklingfilé i ugnen med ris och currysås. Blev supergott! Planen var att se filmen Upp men ljudet krånglade. Så vi såg en annan komedi som var väldigt udda! Lite smårolig kanske men..Det var faktiskt (för) längesen sist som jag och Robin hade en planerad myskväll bara vi två eftersom det är så mycket jämt. Så det var välbehövligt!

Nu måste jag lägga mig! Veckan som kommer blir det långa skoldagar... Vi ska nämligen ha en samläsningsvecka med socionomer. Kommer alldeles säkert blir väldigt lärorika men intensiva dagar. Bäst att försöka få lite sömn kanske..

God natt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul med marknad :D det vill jag också gå på ! Hoppas att det gick bra för er i skolan idag, jag tog mig ju en liten fuling och är kvar i götet ;) hihi.

2010-04-26 @ 13:09:18
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja, den är verkligen superfräsch.. den är på 72 kvadrat så det räcket gott och väl till oss :)

2010-04-26 @ 20:12:20
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja men gud det förstår jag :)



jag kommer inte någon dag alls. Ska ta igen vfu imorgon :) men du får plugga lite åt mig Hanna ;) haha

2010-04-27 @ 10:34:43
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0