Spontan vinkväll

Igår blev det en väldigt spontan vinkväll hos Therese. Jag, Micha och Cissi möttes upp hos Micha innan vi knallade över gatan där Therese bor. Blev en riktigt mysig kväll med ost och kex, godis, popcorn och vin! Vi lyssnade på musik och tjötade en massa. Fick gå ensam hem eftersom bussarna går så dåligt på torsdagar. Tur att Cissi höll mig sällskap i telefon:) Damp i säng runt fyratiden.

Idag sov jag till tolv. Är helt slut än och då ska påpekas att jag knappt drack ett helt glas vin igår. Men tror jag börjar bli förkyld för har lite ont i halsen och i huvudet. Usch, det har jag varken tid eller lust med!
Har iallafall försökt plugga lite idag vilket har gått sådär...Ikväll ska jag och Cissi bjuda Micha på restaurang! Vi gav det till henne när hon fyllde år. Blir antagligen himla mysigt och gott:) Sen får vi se vad som händer efter det..

Nu ska jag göra mat: lax och pasta får det bli!

Hoppas ni får ett superbra Valborgsfirande!!

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0