Sommarjobb! Äntligen!

I fredags ringde en chef som har hand om korttidsboende för barn och ungdomar. Idag var jag på intervju hos henne och fick sommarjobb här i Karlstad! Ska dessutom jobba på samma ställe som min kära barndomsvän Micha! Kan inte bli bättre tror jag! :D Vi spår en rolig sommar tillsammans ;)

Så nu ska jag försöka klämma in massa dagar att gå bredvid där med. Plus ta igen tre praktikdagar. Plus att det är SJUKT mycket i skolan nu! Känns inte riktigt som jag har tid att fylla år nu..Men det kan inte hjälpas;) På torsdag är Micha så snäll och lånar ut sin lya till förfest. Sedan blir det Tempel. Kommer garanterat bli en rolig kväll och är nog bra att få lite avbrott från vardagen! 

Men innan dess ska redovisningar, examination om åtgärdsprogram och massa plugg hinnas med!

Bäst att sova så jag orkar med det.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis till jobbet Hanna ! :) jag vet inte riktigt om jag kan följa med på torsdag dock, för jag har fått erbjudande om att åka bil till götet på kvällen :/

2010-04-20 @ 09:11:33
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0