Önskar att dygnet var betydligt längre...

Haha det känns som det alltid är mycket i mitt liv. Men det senaste har det varit extremt! Har praktik på fritids denna veckan, men på samma skola. Mycket konflikter hela tiden så det tar mycket energi från mig...Igår blev jag biten i handen av en 6-åring! :S Då blev jag inte glad kan jag lova. Men måste ändå säga att alla ungarna har sina charmiga sidor med! :) Tur är väl det. Idag var vi ute många timmar på Orrleken och grillade korv och hamburgare. Jag och en kille spelade fotboll tills jag var helt slut. Dagens träningspass ;)

Det svåraste är att få tiden att räcka till! Har en himla massa plugg som går väldigt segt.
Sedan ska det tapetseras här. Men det blir förhoppningsvis väldigt snart!

Ska snart lägga mig nu. Måste få många timmars sömn för att orka med fritids två dagar till...Imorgon blir det en sväng till museet för att kolla på en påskutställning. På fredag blir det bowling på Nöjes. Dagarna lär gå snabbt:)


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0