Jag glömde ju...

...säga att jag tränat idag! Första gången sen jag stukade foten. Alltså var det mer än 2,5 månader sen sist! Men nu kände jag äntligen att foten pallade att springa och hoppa. Hyfsat iaf. Jag och Micha drog iväg på ett temapass Charter på universitetet. Gratis var det och himla peppande;) Ledarna var färgglatt och somrigt klädda. Två killar satt i solstolar under parasoll i mitten. De tog kort och skålade med juice (?) :P Jaja..peppad blev jag och motiverad till att komma igång med friskis igen snarast! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag veet, så himla typiskt :( jag hade verkligen sett fram emot det, nu när det inte är någon is som du kan halka på ;) men det finns ju massor av tillfällen då vi får hitta på något skoj tycker jag :D

2010-04-20 @ 16:50:22
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Haha ja verkligen !! Det får vi göra :) en promenad kanske vi kan ta imorgon? Hoppas det blir fint väder :D

2010-04-20 @ 21:03:01
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0