Helgen

Har haft en riktigt lugn och skön helg! Vilket behövdes. I fredags var vi hemma hos Furis på avskedsmiddag. Idag flyttar han nämligen till Irland för att jobba där 1-2 år! Hans mamma stod för den underbara maten och tårtan som de bjöds på. Vi åt en massa, snackade, såg Solsidan och spelade Buzz.

Igår sov jag länge. Sen blev det en fika på stan med Annso. Alltid lika roligt att prata med henne! Sen handlade jag lite innan jag cyklade hemåt.
Vi plockade ur lite lådor och grejade i lägenheten. Målet är två lådor per dag;) Sen myste jag med pojken med en film.

Idag gick jag upp rätt tidigt för att vara mig. Kvart i tio. Hade hunnit baka bröd innan klockan var elva! Det ni;) Sen försökte jag plugga lite. Nu ringde Micha så hon är påväg hit. Blir en promenad i det underbara vädret! :)

Hörs. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0