Hej på er

Snart får det bli sängen. Ska för en gångs skull försöka ligga i sängen före halv tolv! Får se hur det blir med det..:P

Vi har långa dagar i skolan nu. Men väldigt lärorika måste jag ändå säga.
Har tillbringat kvällen i soffan framför tvn alldeles ensam. Riktigt skönt det med ibland!

Imorgon ska jag iväg och kolla in mitt nya jobb! Vi ska bestämma tider för bredvidgång och så. Verkar som jag kommer ha fullt upp framöver. Mer än vanligt då alltså..Massa plugg, jobb och några praktikdagar. Men ska försöka klämma in massa skoj däremellan!




Jag och Micha på studentdagen! Väldigt glada, lite småfulla (på livet:P) och varma! Jag skulle göra mycket för att få återuppleva den dagen! <3

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dom är grymt goda alltså !



Ja herregud vad långa dagar ni går, men är det roligt folk som ni läser med eller ? Ja imorgon ska jag ta igen praktik, det är lika bra att passa på :)

2010-04-28 @ 09:08:53
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med dig, skulle göra mycket för att få återuppleva den dagen! =D

2010-04-28 @ 12:38:21
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0