Glad Påsk!

Jag är hemma i Åmål för första gången på mer än två månader! Njuter av lite ledighet och av att ha tid till att umgås med nära och kära:)

I torsdags tog jag och Cissi sjutåget till Åmål. Vi, Sara, Micha, Johanna och Sandra förfestade i källaren innan vi begav oss till HC där Basic Elements spelade. Blev en lyckad kväll!

Idag sov jag till klockan två! Galet länge, men tror de senaste veckornas extrema trötthet och stress kom ikapp mig..Jag åt både smörgåstårta och farmors vanliga tårta och sen gick jag och Sara en sväng i det underbara vårvädret till stan. Köpte med fika och begav oss hem till söta faster Eva. Där blev det en del tjöt innan vi gick i ösregn (!) hemåt.

Hela kvällen har jag spenderat i sängen i mitt rum med lap topen, spotify och dragéägg. Har även kollat Solsidan. Riktigt välbehövligt med en lugn kväll för mig själv känner jag!

Imorgon ska jag, Micha, Sara och Jojo ner till stan och se påskparaden. Sen blir det ett besök hos mormor. På kvällen ska min och Cissis familjer till familjen Person. Vi tre familjer har träffats på påsk, nyår och ibland några andra högtider sen vi var små. Det är lika roligt varje gång!! :D
Förr campade vi även i slutet av sommaren på kusten varje år. Det saknar jag. Men det är iaf himla kul att vi fortfarande umgås så mycket som vi gör! :)

Nu ska jag gå ner och säga god natt till päronen innan jag ska lägga mig.


So long.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Glad påsk Hanna ! :)

2010-04-04 @ 12:38:32
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0